Startsidan | Webbdesign | Internetmarknadsföring | Sökmotoroptimering | Webbhotell | Priser | Ordförklaringar

Att tänka på när man ska köpa tjänster inom sökmotoroptimering!

  • Se upp för företag som skickar e-post där man lovar topplaceringar.
  • Se upp när företag inte kan berätta vad de ska göra eller inte kan berätta.
  • Du ska aldrig, aldrig, aldrig behöva länka till ett sökmotoroptimeringsföretag. Kolla koden!
  • Lägger upp länkar till sina andra kunder på sk. Doorway sidor. Sidor som inte syns för den vanlige besökaren men som länkar sökmotorn vidare till andra sidor hos sökmotoroptimeringsföretagets kunder.
  • Inte skiljer på organiska sökresultat och de annonser som återfinns i samband med en sökning. Organiskt är vad man pratar om vid sökmotoroptimering. Annonser är PPC och då är det en annan typ av optimering vi diskuterar.
  • Företag som garanterar no.1 placeringar men enbart på långa obskyra sökfraser som du ändå skulle ha haft en bra placering på.
  • Företag som drar och dirigerar trafik från länkfarmar.
  • Företag som använder sk "externa lösningar" där inget jobb behöver göras på den aktuella webbplatsen.


  • Kontakt | Info | Cookies | Sitemap | Levlivet Design © 2007-2012 |